(طوری که برای بدست آوردنش تلاش کنن؟!)

🖊️ همونطور که میدونید سلیقه مردها متفاوت هست!! طوری که ممکنه از بین ۱۰ مرد سلیقه ۵ مرد رو داشته باشید…
اگر سلیقه رو در نظر نگیریم، مردها با دو دیدگاه به یه دختر جذب میشن طوری که بخوان بدستش بیارن:
۱) اولین دیدگاه به صورت ناخوداگاه جنسی هستش و اون زیبایی در چهره و اندام که با بادی لنگوئیج ترکیب میشه کشش اولیه برای جذب رو بوجود میاره که ((پایه اصلی هستش ))
۲)دومین دیدگاه  که باعث میشه که یه دختر رو بدستش بیاره یا در اصل تصاحبش کنه، دیدگاهی دورنما هستش که اون رو جفت خودش برای همیشه در نظر بگیره!! حالا چه اتفاقی میوفته که درگير اين موضوع بشه ؟؟  (( که یهو میبینین پسری که میگه من این دختر رو میخوام یا فقط این دختر رو میخوام و
ولاغیر))
حالا یکی از فاکتورهایی که باعث میشه یه دختر رو برای همیشه در نظر بگیره و بخواد بدستش بیاره اینه که حس کنه نمیتونه اونو داشته باشه !!!  يعنى بدونه راحت بدست نمیاد!! نميتونه داشته باشتش!! و همین یه قدم برای بوجود آوردن چالش تو ذهن اون مرد میشه!!  ضمن اینکه انسانها دوس دارن معادله و مسئله ای رو حل كنن ((حتی از این جریان متنفر باشن و تظاهر کنن که اصلا خوششون نمیاد )) وقتی در حال رفع این مسئله میشه که چهطوری میتونه بدستت بیاره!!!! یا از دور نگاه کردن به رفتارت یا صحبت کردن باهات و اومدن و رفتن و تعامل باهات و یا حتی وقتی قدم اول آشنایی رو برداشته متوجه میشه که چقدر نایاب هستی و چقدر خوب میتونه بعدها بهت اعتماد کنه !!
چرا ؟؟؟ چون اون حس میکنه صد وجودشو داره میزاره ولی اون اتفاقی که باید بیوفته نیافتاده !!!!! این باعث ارزش گذاری رو روان اون مرد میشه که تو مرحله بعد در نظر
میگیره که برای مثال (( اگر این دختر رو من بدست بیارم گل
رو زدم!!)) چرا ؟!
چون این حس برنده بودن و بدست آوردن یه فرد نایاب اون حس پیروزی رو بهش میده مثل افرادی که هنوز قهرمان نشدن ولی برای بدست آوردن اون حس قهرمانی به مسابقه میرن !!!
این حس توی وجود همه انسانها هست بخصوص جنس مرد که بخاطر ماهیتی که برای بقا دارن جاه طلب تر و
رقابتی تر هستن!!!
حالا سوال پیش میاد خب اگر طوری باشم که فکر کنه نمیتونه منو داشته باشه که کلا منصرف میشه برای همین میبینیم دخترها به اشتباه کارهایی رو انجام میدن که یا طرف مقابل کلا اوت میشه میگه حتما تو رابطه هستش یا اصلا به من علاقه ای نداره و یا زمانی که میبینن زیاده روی کردن یا حس درون خودشون بوجود اومده طوری برعکس رفتار میکنن که اون پسره میگه اون طوری هم که فکر میکردم نبود!!
تعادل
شما باید طوری رفتار کنید که نه پرت بشه نه کلا روندتون درجا برعکس بشه که این تعادل که با رفتارها و سیگنالهایی همراه هستش باعث بشه هورمون سروتونین که بعد پیروزی توی مسابقه یا نبردی یا حل چالشی بوجود مياد، باعث شادی و اعتماد بنفس تو وجود اون مرد میشه که باید طوری باشی که این فعال بمونه و به مرور زمان باعث بشه بهش اعتیاد پیدا کنه!! ((طوری که به اصطلاح این
جنس رو فقط از شما بتونه تهيه كنه ))
البته باید بگم که این فقط یک مورد از هزاران مورد و رفتارهایی هستش که از اول جذب تا آخر عمرتون باید داشته پاشید پس بدونید مردها خیلی سخت نیستن فقط آموزش نديديد و فقط با تجربه یا شنیده هاتون موارد متناقضی رو بدست آوردید که از راه خارج شدید یا گیج شدید که تمام این موارد از ریزترینشو براتون توی آموزشها فراهم کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *